torsdag 23 april 2009

Ljust på utsidan.

Hypomanen i mig vaknade till liv typ i förrgår. Hjärtklappningar, svettningar, kukhög puls och sömnsvårigheter, även fast jag tagit "sömnmedicin", har blivit lika med vardag. Ångesten är inte alls lika stark men den liksom ligger där inne nånstans och lurar. Jag hittar inspiration från många olika ställen och tankegångarna skenar i väg. Blir lite jobbigt när man ska föra vanliga samtal med folk som kanske inte vet om, eller inte tänker på, mitt stämningsläge att "hålla" tillbaka och inte bara mangla på.

Hade jag haft mer pengar skulle jag antagligen köpa hela jävla internet just nu...

Ska på Svenska tatueringsmässan i morgon för att göra klart armen. Så om någon har vägarna förbi kan ni ju leta upp Danieltattos lilla kryp in och säga hej medans jag pinas.

Ska åka till Kungliga huvudstaden på söndag, svänga förbi hos min bror som fyller 26 i morgon, och sedan sticka hem till AM.

God jul

1 kommentar:

  1. Oj vad jag känner igen mig, haha. "Köpa upp hela internet". Mmm tell me about it. :)

    Ha en trevlig valborg nu! Länge sen sist på bloggen?! ;)

    SvaraRadera