onsdag 19 augusti 2009

Antony, neo-folk & mellanläge?

Kvällen började med att jag, direkt efter jobbet, fick ett sms om att ett par kompisar skulle gå på lokal. Eftersom jag inte umgåtts så mycket så mycket med dem nu under sommaren så tyckte jag att det lät som en bra ide. Vi var på förfest och det hela var mycket trevligt och sen var det dags att gå ut. När vi väl kom ut kände jag bara att allt var fel och som om hela världen var emot mig. Ångesten kom, sakta men säkert, krypande och jag var tvungen att bege mig hemmåt.
Har kännt mig väldigt speedad och rastlös de senaste veckorna men sedan i förrgår har jag inte haft någon ork, lust ellervilja överhuvudtaget...

Ska upp på samtal med sköterskan och arbetesterapeuten på onsdag.

Skulle kännas skönt att få en psykolog/terapeut att prata med och släppa tankar, oro och funderingar. där Tanken är ju från vårdens sida att jag ska få det men jag ska nog pusha lite på det...

Allt rullar på men jag känner nog innerst inne att jag kanske dricker lite för mycket alkohol. Men vad gör man...

AM har flyttat tillbaka till Huvudstaden också. Känns väldigt tomt och ledsamt. Önskar att vi kunde bo tillsammans men då måste jag ju flytta upp dit och det går ju inte i nuläget tyvärrr...

Morfar har repat på sig igen efter en blödning i magen och hjärtstillestånd. Vilken jävla kämpe han är. Hade det varit jag hade jag gett upp för länge sen. Han lever väl för mormor och oss barnbarn. Det är kärlek det.

Ska försöka sova.

God jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar