fredag 8 maj 2009

Gubbar och kärringar.

Varför mår jag alltid kuken när det är dags att gå till Försäkringskassan eller Arbetsförnedringen?
Kanske för att det är tonvis med information från torra fittor till kärringar och en sju helvetes massa myndighetsutövande av äckliga skitstroppar till gubbar?

"Myndighet" - KYSS MIG I ARSLET.

Inavlade jävla bonnläppar som ska bestämma över mitt liv och ska "ge råd och tips".

Men det är ju bara att spela med och hålla god min och se till att smälla i sig tretton koppar gratiskaffe när man är där. Såg till att äta upp alla deras kakor med...

Jag ser alla dessa människor som ett hot mot min existens, inkräktare i min värld.
Allt jävla TRAMS man måste göra och inte får göra, för då kommer Myndigheten in med pekpinnen och tillrättavisar.

Ska läsa "Anarkistens kokbok" och göra en bomb, sen tänder det jävlar här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar