måndag 4 maj 2009

Till skogs, till skogs!

Hängde med mormor till sommarstugan i dag, eftersom morfar fortfarande ligger på sjukan så har vårbestyren inte haft högsta prioritet. Så vi ställde fram utemöbler, planterade blommor, rensade i rabatterna och klippte buskar.

Jag hade ingen aning om hur mycket jag faktiskt har saknat skogen. Tystnaden, lugnet och vinden i trädtopparna. Ska se till att barrikadera mig i gäststugan med en gitarr och en massa sprit i sommar, fly ett par veckor.

Är dags att kolla Lithiumvärdena i morgon och på onsdag är det psykmöte. Skrattade till när jag insåg att jag fyller år på onsdag, men som jag har sagt tidigare; Den som firar att han har kommit ett år närmare döden, borde rent logiskt och intelektuellt sett vara en idiot...

Är inte så förbannad i dag, så jag har ingenting att härja åt. Till skillnad från igårkväll då jag var så förbannad att jag gav fan i att skriva nånting....

Jag fortsätter mitt Misfits-marathon och käkar mina pepparkakor.

god jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar