torsdag 11 juni 2009

Coffee and cigarettes.

Har varit ganska fullt upp senaste veckan. AM har flyttat ner från Huvudstaden och vi har firat hennes födelsedag tillsammans med hennes far. Vidare har det supits en hel del och väl i dimman har det väldigt efterlängtade beslutet om att starta upp ett kängpunkband tagits, dock helt och fullt seriöst. Bandet kommer att heta Överdos och ja har knopat ihop matrial till titelspåret som kommer att heta "Hellre förlorad än lurad".
På psykfronten är det mycket också. Ska på rehabmöte hos f-kassan tillsammans med Chefen och vården den 10 juli. Har redan ångest inför det...
Har haft vissa problem med sömnen under ett par veckor och kännt mig allmänt uppe. Verkar som om jag kanske är på väg ner nu då plötsliga ångestanfall är återkommande. Får se om det håller i sig nästa vecka.

Jag ska tydligen ha semester v.26-29 vilket innebär att jag kommer få mer pengar då än när jag är sjukskriven 75%.

god jul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar