torsdag 12 mars 2009

Det nakna trädet

Varit på snabbvisit hos AM, alltid lika skönt att komma bort lite och bara ligga på hennes säng och inte göra ett skit mer än att visa att vi älskar varandra.

Dock kommer jag hem till en lägenhet som skulle behövts städas 1995, inte ett jota i kylskåpet, förutom gammal mjölk, räkost och lite olika såser, och ekonomiska bekymmer. Vart nojjig över huvida Försäkringskassan fått de papper de ska ha så jag försökte få tag på nån som kunde ge mig ett svar. Ingen lycka, får testa i morgon igen. Vill ju ha pengar så jag kan göra klart mig tatuering men i värsta fall får jag avboka skiten, inget att göra åt. Kommer ju bli idiot på at gå runt med en ofärdig gadd bara. Aja, så länge jag har råd att äta och supa så är jag nöjd, dekadensen är min själ...

Kaffe hade jag i alla fall hemma så det har jag bryggt en panna.

Blir till att dricka lite kaffe, lyssna på Ulf Lundell och kolla på nån konstig serie/film. Får väl åka hem till far och mor om jag blir hungrig sen...

God Jul

1 kommentar:

  1. Kaffe är ju iofs aldrig fel. Skulle också vilja tatuera mig men det får antagligen bli i ett annat liv.

    asiktskanonen.se

    SvaraRadera