tisdag 3 mars 2009

The great gig in the sky

Min gamle morfar har dragit på sig en lunginflammation och en elak bakterie i magen. Därför tyckte läkaren att det var bäst att vi skulle vara beredda på att han inte kommer klara sig, vilket jag iofs nog har gått och ställt in mig på ända sedan de hittade hans tumör. Hoppet är det sista som överger människan säger de, men det vete fan...

Var på VC för provtagning idag igen, var innan jag började med Lithium rädd för att mitt armväck skulle se ut som om det tillhörde en fullblodsheroinist, men det är inga probs. Upp till Hus B i morgon med min gode far för att samtala med läkare och antagligen arbetsterapeuten. Är inne på andra veckan av fyra på sjukskrivningen, antar att de vill prata om det.

Blir till att spela Pink Floyd, läsa min bok om Josef Stalin och försöka sova bort livet tills det börjar om igen i morgon....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar