tisdag 13 januari 2009

...mot oändligheten, och vidare.

tisdag, 13/1-09

Just varit hos en viss doktor Bergqvist, det var sista gången jag träffade henne nu innan Instansen, ja med stort I, tar över. Doktor Bergqvist lovade mig att hon skulle göra vad hon kunde för att skynda på processen, har ju gått och väntat i över en månad nu. Jävla byråkrati..

Har fortfarande inte kunnat släppa Älgarnas Trädgård, se föregående inlägg för en begriplig förklaring. Musiken liksom bara tar tag i min hjärna o släpar ut den på upptäcksfärd i kosmos. Flummigt, jag vet, men det är deras musik med.

Den massiva rastlösheten från igår har avtagit lite, är fortfarande uppe i varv men nu kan jag sitta still iaf. Har just ätit en jävla Panpizza, ja jag är en svag människa, och ska ta mig en kopp te. Mår inte så bra idag heller, hostan vägrar försvinna och snorandet fortsätter, sjukanmälde mig på onsdag med. Det slog mig att jag inte varit sjuk från jobbet på över ett år, jag som förr tog tillvara varenda liten snuva för att få vara hemma från skolan. Det kanske har blivit en arbetarsvensson av mig med till slut, skrämmande..

Får se vad restan av dagen har i sitt ruttna sköte, mer snor antagligen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar