torsdag 29 januari 2009

"Riktigt äkta"

Ganska tung dag idag med, var skönt att inte Chefen, ja med stoooor bokstav, inte var på jobbet och att jag slutade hyffsat tidigt i alla fall.

Lyssnar genom mina proggskivor. Kebnekajse, Landberk, Röda Kapellet och Atlas för det mesta, en hel del annat med..

Ska infinna mig i Linköping ca 00.00 i natt då AM's tåg rullar in, sen ska vi gå på lokal i morgon med hennes väninna Linn som sällskap, kanske Johan hänger med också.

Fick tag på en kvinna vid namn Annelie på Ung Resurs i dag med, ska träffa henne på tisdag eftermiddag 14.00. Eftersom jag är ledig på tisdagar så ska jag upp till Hus B, psyk, för att ta blodprov. Tisdagarna har kommit att bli ena jävla psykdagar, ta itu med mitt mående, träffa folk, ta prover hit och ringa dit, sånt som jag inte hinner eller orkar med när jag jobbar.

Pappa var här i går och jag vi pratade om mitt jobb. Jag sa som det var att jag är allvarligt rädd för att gå dit, är rädd för att jag ska bryta ihop och slå Chefen, ja med stooor bokstav, på käften för att han är en idiot. All den stressen och alla konflikter som är hela tiden tär jävligt mycket på mig, känner mig läskigt hopplös och likgiltig inför hela skiten..

Brygga en panna kaffe kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar