söndag 18 januari 2009

När jag dör

Hemkommen från Stockholm, Sveriges skitstad numero uno. Härligt att träffa AM dock, den kvinnan den kvinnan, hon betyder väldigt mycket för mig. Har kommit på att hon är skulle kunna vara den som jag vill leva mitt liv med, hon förstår mig på ett sätt som bara en sådan kvinna kan göra...
Förkylningen är bättre men inte helt bra, ska jobba i morgon i alla fall. Fy fan, jag orkar inte med det där stället längre alltså, det käkar upp mig och spyr upp mig varje gång jag går dit.
Snälla rara läkare, ring mig nu i veckan. Det är det där samtalet som gör att jag går i något slags vakum nu. När jag väl talat med dem och vet vad som kommer att hända så kan jag börja planera mitt liv mer än två dagar framåt samt få svar på ett antal saker i min personlighet.

Ser fram emot tisdagen iaf..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar