onsdag 21 januari 2009

Vem är jag och vart ska jag hän?

Var hos läkaren idag, fick diagnosen Bipolär sjukdom, som väntat.. En massa information och tidsbokande, fick även recept på Lithium som jag var och hämtade ut på direkten.
Känner mig jävligt konstig, glad men ändå ledsen, lättad men ändå oroad. Nu vet jag ju i alla fall vad jag har att förvänta mig av livet och med rätt mediciner och psykoterapi kunna göra det bästa av saker. Är mer oroad för min mor och far, de verkar tycka det hela är väldigt jobbigt och rannsakar nog sig själva en del.

Ska försöka ta tag i jobbsökandet nu framöver, orkar inte vara kvar på den där jävla syltan längre. Är förövrigt fortfarande förbannad på min hjärndöde idiot till chef, fy fan..

Var i Strängnäs igår också, tatuerade från axeln till ca 10 cm ner på underarmen. Kommer bli så jäkla bra!

Brygga en kopp te, lyssna på Mono och må skit en stund då.
Grattis Joel, du är nu officiellt ett vandrande regnmoln..

2 kommentarer:

  1. hej! vill tipsa dig om att vi är ett gäng bipolära bloggare som länkar samman i ett RSS-flöde.titta i min blogglissta efter bloggen bippoqueer, där finns anvisningar om hur du gör om du vill få lite nya läsare och vänner! mvh skogshuldran

    SvaraRadera
  2. Åh! Alltid trevligt med nya lika(o)sinnade kamrater;)

    SvaraRadera